Mondj igent a székhelyre!

Szponzorált tartalom

székhelyszolgáltatás egyéni vállalkozó

székhelyszolgáltatás egyéni vállalkozó

Mikor pár éve elindítottam a vállalkozásomat, akkor valljuk be, fiatal voltam. Tele voltam ötlettel, dúlt bennem a motiváció, minél nagyobb sikert akartam elérni, és hát mondhatjuk, hogy eléggé kezdő voltam.

Mindig is annak a híve voltam, hogy szeretni akarom a munkámat, nem pedig gyűlölettel gondolni rá. Tudom, ez akár egy közismert idézet is lehetne, azonban sose szerettem volna úgy élni, hogy közben belefásulok abba, amit éppen csinálok.

Azt én is tudtam, hogy minden vállalkozásnak kötelező egy bejegyzett székhelyet megadni. Kezdetben nekem ez az otthonom volt, azonban egy idő után annyira kinőtte magát a vállalkozásom, hogy képtelenség volt ezt így tovább folytatni.

Hallottam róla, hogy van olyan, hogy székhelyszolgáltatás. Ez egy megbízás, ahol egy adott cég azzal foglalkozik, hogy székhelyet biztosít vállalkozások/cégek számára, ahol például az iratokat, hatóságokat fogadják. Azaz nekünk például jelen sem kell lennünk a helyszínen.

Az egyik barátnőm mesélt a 10+ éves tapasztalattal rendelkező Gross Székhelyben Otthon nevezetű székhelyszolgálató cégről. Pénzügyileg stabil, Bisnode által minősített. Igényesen, szép designnal kialakított weboldaluk van, ahol a jól megválasztott színek még könnyebbé teszik az információszerzést a már amúgy is átlátható oldalon. A székhelyszolgáltatás rengeteg előnnyel bír, amelyek közül már kettőt röviden említettem is. A székhelyen nem kell adminisztrációt fenntartani, a küldeményeket postai és elektronikus úton is eljuttatják hozzám, illetve a saját kis otthonomban nem lepnek meg hatósági intézkedésekkel.

Mint kiderült, a székhelyszolgáltatás egyéni vállalkozó számára is elérhető. Teljesen más, mint egy nagy kft. – máshogy működik, azonban egy közös van bennük, vagyis székhelyet kötelező megadni. A legtöbb esetben a gazdasági társaságoknak a növekedésük, fejlődésük során egyre több adminisztrációval kell szembenézniük, és ezért személyzetet kell felvenniük ennek menedzselésére. Ami pluszköltség, hiszen nem csupán a bért kell kifizetni, hanem biztosítani kell például a munkavégzés helyét is.

Ha az egyéni vállalkozókat nézzük, akkor gyakorta felmerülnek olyan problémák, hogy ők, vagyis én is, mindent magunk szeretnénk intézni. Kezdetben az elején ez kivitelezhető, de ha elkezd nőni a vállalkozás, akkor egy idő után tarthatatlan állapot alakulhat ki, amely az üzletvezetés rovására is mehet. Jómagam is ebbe a hibába estem.

A Gross Székhelyben Otthonnál a budapesti székhelyszolgáltatás 6+1 hónapra kifejezetten jutányos áron + áfával érthető el, az IPA mentes Újlengyelben pedig valamivel többért, de még mindig kedvező összeggel. Ha hónapokra lebontanak, nem kerülne többe, mint egy átlagos villanyszámla. Ráadásul egy olyan virtuális ügyintézőt kapunk, aki mellett csak és kizárólag a saját üzletünkre kell koncentrálnunk. Az idő pénz, tehát nem éri meg kockáztatni.

Én is rájöttem erre, és pontosan ezért mondtam igent a székhelyszolgáltatás egyéni vállalkozókra. Rettentően leegyszerűsíti a feladataimat, és végre teljes mértékben arra tudok koncentrálni, hogy az üzletem sikeres legyen.

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás